Editör Hakkında

Ekleyen: Süleyman Aras /

1974 yılında Erzurum’un İspir ilçesine bağlı (şimdi Pazaryolu ilçesine bağlı) Cevizlidere Köyü’nde doğdum. Bir yıl devletten gizlenerek yaşadıktan sonra 1975 yılında nüfusa kaydedildim. Bu yüzdendir ki, doğum gününü tam bilmeyen ve dolayısıyla kimliğindeki tarihe göre doğum günü kutlayanlar arasında yer almaktayım.

İlkokulu köyümde bitirdikten sonra birkaç yıllık bir Kur’an Kursu hayatını müteakip lise eğitimini İspir’de, üniversiteyi ise Çanakkale’de bitirdim.

Şimdilik bir müzik-yapım ve organizasyon firmasında Üretim ve Pazarlama Sorumlusu olarak çalışmaktayım.

İş dışındaki zamanlarımı genellikle bloglarıma (Bu Köyün Yabancısı Blog -artık "Eski Kafa!" adını aldı-, Sihirli Dizeler, Orada Bir Köy Var Uzakta: Cevizlidere…) ve şiirlerime ayırıyorum.

Dünyada olan-biteni, insan unsurunun ve post-modernitenin geldiği noktayı anlamakta güçlük çeken ve kendisini yabancı olarak gören biri olarak Eski Kafa! isimli blogumdaki yazı üslubumun sert olduğu söylenebilir. Kendi şiirlerim ve seçtiğim şiirler bunun tam tersidir. Belki bir denge arayışından dolayı bu blogu açmış ve kendimi şiirle sakinleştirmek istemiş olabilirim.
Saygılar...

Süleyman S. Aras

0 yorum: